19/08/17

32. Pod Żaglami: Czasami jest zabawnie




Tablica na drzwiach hangaru, gdzie stoją jachty


Katamaran Pussy Cat :-)


"Wolne od szefa" , takiej nazwy nie widziałam jeszcze ;-)))


Jacht również można wymalować w zwierzątka , a co , kto zabroni ?? :-)




Żabki wsiadające na jacht  rozbroiły mnie zupełnie :-))


I tu już nie zabawnie.
Ktoś po prostu wybudował sam sobie własnoręcznie domek nieduży
i pływa tym domkiem, bo widzieliśmy parę dni temu jak wypływali.
Podziwiam pomysłowość, tak też można pływać, nieważne czym byle bezpiecznie.






Z ostatniej chwili:

Przeczytaj i jeśli możesz pomóż.
Jeden sms za 2 zł to niewiele a jednak wiele.
Historia jest  taka ,że trudno opowiedzieć....

https://www.ratujemyzwierzaki.pl/tomciopaluch

Tragedia maluszka to słowo najlepiej opisuje sytuację.
Ratowanie go będzie kosztowało, ale warto.




24 komentarze:

  1. Zabawne, lepiej nie ryzykować stawiania :))) Taki domek , by mi się przydał. Pozdrawiam Ela :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Krysiu, wysłałam SMSa, chociaż tyle...

    OdpowiedzUsuń
  3. Krysiu wysłałam sms.

    OdpowiedzUsuń
  4. Grunt to dobra zabawa, dobry humor ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie ma to jak domek na wodzie - pomysłowe, ale czy bezpieczne?!
    SMS poszedł...

    Serdeczności.

    OdpowiedzUsuń
  6. Taki wodny wóz Drzymały;) Sms wysłany;)
    Miłego dnia Krysiu:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Coś w tym stylu :-)
      Dziękuję...
      Miłego dnia Aniu :-)

      Usuń
  7. Jakie fajne pomysły! Nie wiedziałam, że istnieje taki domek. To dopiero! ;) Można sobie pomieszkać na wodzie ;)
    Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Można różne domki samemu sobie robić :-)
      Pozdrawiam :-)

      Usuń
  8. Takie domki widziałam już kilkanaście lat temu na Jezioraku. No cóż nie lubię benzynowych śmierdziuchów. Jak pływać to na żaglach, chyba, że przymus na silniku.
    Malowanki zabawne. Gdy byliśmy w maju w Elblągu to widzieliśmy przy moście na cumach super jachty. Niestety mój aparat się zbuntował.

    OdpowiedzUsuń
  9. żabki najlepsze, ubawiłam się :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Wchodzące cosie na pokład często widywałam ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Na Mazurskich szlakach zawsze najciekawsze były te nazwy jachtów, ludzie mają niesamowitą wyobraźnię i poczucie humoru! :)
    Szkoda, że się te nazwy zapomina, teraz pewnie bym od razu zrobiła galerię na blogu, ale kiedy pływałam, jeszcze nie prowadziłam bloga. :)
    Pozdrowienia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ano właśnie, sama jestem zaskoczona tymi nazwami , ktore spotykamy :-)))
      Pozdrowienia :-)

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...