23/08/17

Ozonator czy jonizator ?



Ozonator, o którym tutaj piszę posiada 2 funkcje:

... ozonowania
... jonizowania.

Są to dwie różniące się swoimi zadaniami funkcje.


Ozonowanie to głównie dezynfekcja w skrócie tak ujmując.
Jeżeli chcesz wytłuc bakterie wirusy pchły robactwo włącz ozonowanie.

Włącz ozonator jeśli :

....w domu jest jakakolwiek choroba nie tylko wirusowa np grypa, katar
....masz pleśń
....w pokoju pali się papierosy
... śmierdzi
....masz zwierzęta
....masz pchły



Jonizowanie to likwidacja jonów dodatnich, które nam szkodzą
i produkcja jonów ujemnych dla nas odpowiednich.
Zmieniamy na naszą korzyść, to czym oddychamy.

Włącz jonizator jeśli :

... używasz telewizora , komputera, telefonu, lodówki,  itp wszystkie urządzenia elektroniczne
... masz problemy ze zdrowiem



Jak to robię ?




Stawiam ozonator na środku pokoju albo na meblu albo na stole i włączam ozonowanie na pół godziny lub mniej. W ten sposób ozonuję.
Niebieskie pokrętło w prawo. Wyłącza się sam po czasie na jaki nastawiliśmy.

Ozonowanie jest niebezpieczne, wychodzimy z pokoju, wynosimy zwierzęta.
Po ozonowaniu wietrzymy pokój !!
Ja to robię po kilkunastu minutach co najmniej po zakończonej pracy urządzenia,
tak aby gaz wszedł  wszędzie ..
Zdarza mi się ,że po 2 godzinach , bo zapomnę :-)









Kiedy jonizuję też go stawiam w miejscu , które  akurat mi pasuje i włączam .
Wciskam niebieski guziczek po lewej. Wyłączam też wyciskając guziczek.
Wyłączam kiedy mi się znudzi lub kiedy mi się przypomni.
Jonizowanie jest bezpieczne..







Jest tak wiele zastosowań jonizowania i ozonowania,że trudno tu wymienić wszystkie,.
np w niektórych specjalnych suszarkach jest stosowane jonizowanie...
Ciekawy artykuł o suszarkach jonizujących :-) Tutaj kliknij 


W każdą środę wpis o ozonatorze, dla tych których to interesuje :-)


który opisuję można kupić tutaj





Tak wygląda OZONATOR na żywo :-)





Ozonator część I  zajrzyj tutaj ...



55 komentarzy:

  1. ciekawe czy można mieć oba wynalazki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten o którym piszę jest własnie 2 w 1 .
      Można nim ozonować i jonizować.

      Usuń
  2. Dobra, to ja mam pytanie:
    Czy to można użyć w kuchni, i co z żywnością w szafkach.
    Ten który masz na 245 zł na jaką powierzchnię i czy polecasz coś tańszego na małe mieszkanie z małymi pokojami w śmierdzącym mieście.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Doczytałam o tym rozpadzie połowicznym i jeszcze po pracy poczytam i się chyba zdecyduję bo mnie męczy jakaś alergia i mam trzy koty. Dzięki za kolejną świetną rzecz która odkrywam dzięki tobie.
      Luis Hey odmieniła moje życie, a pokazałaś mi ją właśnie TY.

      Usuń
    2. Cieszę się bardzo ,że Ci pomogłam ja i Luisa Hay też.
      Czasami tak niewiele trzeba ...

      Ten ozonator o którym tutaj piszę jest właśnie taki typowy domowy.
      Śmiało możesz wstawiać do kuchni i ozonować.
      On tez dezynfekuje żywność i szybko rozpada się.
      Ja używam go w pokojach i kuchni, które mają metraż od 12 m do 35 m.
      Wstawiam , zamykam i ozonuję niezależnie od metrów.
      Tańszego chyba nie ma , bo jak szukałam a szukałam dość długo ,
      to właśnie ten znalazłam i jestem bardzo z niego zadowolona,
      bo ma te 2 funkcje w 1.
      Są raczej droższe. a ten jest wielofunkcyjny.
      O innych zastosowaniach co tydzień, jest ich wiele.
      Jak na domowe warunki ma takie stężenie jak trzeba.
      Przemysłowe ozonatory mają większe stężenie i tam naprawdę trzeba bardzo uważać...

      Usuń
    3. Dzięki za odpowiedź. Będę śledzić wpisy bo mam wiele pytań, które sie rodzą w dziwnych miejscach.

      Usuń
    4. Zapraszam, trudno w jednym wpisie opisać wszystko co dotyczy ozonatora :-)

      Usuń
  3. Jonizowanie może być bardzo pożyteczne, podobne efekty daje podobno nawilżanie powietrza wodą, w której moczymy drobinki bursztynu :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I to i to jest bardzo dobre, bo pewnie bursztyn właśnie jonizuje powietrze.

      Usuń
  4. Jeżeli ozonowanie jest niebezpieczne, to po co to robić?
    To chyba podobnie, jak z filtrowaniem wody?
    Ale może czegoś nie doczytałam?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Po to by usnąć z otoczenia np wirusy, bakterie.
      Nie ma lepszego sposobu., bo gaz wejdzie wszędzie.
      Niebezpieczny w wysokim stężeniu, ale wystarczy wywietrzyć.
      Ekologiczny,
      to jest ten sam ozon, który występuje po burzy.
      Używany np. przez gabinety weterynaryjne...
      W hodowli zwierząt.

      Usuń
  5. Też zastanawiałam się nad tym urządzeniem. Jak odłożę kase to kupię sobie ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Dziękuję! Kupiłam dzięki Tobie i jestem zachwycona! Ozon pokonał ohydny zapach kocura, który zakradł sie do mojego domu i oznaczył wszystko, co napotkał:) A że trzeba uważac- przekonałam się- pierwszego dnia - nie wywietrzyłam i dwuletnia wnuczka zaczęła tak kaszlec, ze trzeba było szybko wspomóc oddychanie...A kapiele jakie cudne! Polecam!...jeszcze spróbuję lodówką . A to wszystko dzięki Tobie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zapach kocura jest bardzo trudno usnąć :-)
      Trzeba uważać na wnuczkę, trzeba , bo to jednak małe dziecko i reaguje o wiele szybciej niż dorosły.
      Cieszę się bardzo ,że jesteś taka zadowolona.:-)))

      Usuń
    2. No włąśnie z tym trudnym zapachem ozon sobie poradził:)

      Usuń
    3. Dziękuję,że o tym napisałaś, bo dobrze, jeśli czytający mają takie świadectwo.

      Usuń
    4. Super, bo mój najstarszy w stresie posikuje na moje rzeczy i czasem jak nie wywietrzę to czuć gdzieniegdzie swądek kota.

      Usuń
  7. Z wielką chęcią się czegoś nowego dowiedziałam.
    Bardzo lubię takie nowinki.
    Nie słyszałam o takim urządzeniu. W Sensie słyszeć słyszałam, ale nie zgłębiłam tematu! :)
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo fajne to urządzenie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Krysiu, czy tym ozonatorem można ozonować też wodę? i Czy tam są jakieś filtry czy coś? Jak on wytwarza ten ozon?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Można ozonować, ozonujesz bezpośrednio , jest taka rurka do wody, którą się wkłada i ozonuje.
      Nie wiem jak wytwarza , coś ma tam w środku, co wytwarza, na zewnątrz leci tylko gaz.
      Muszę poczekać na ozonator , to będę na ten temat dokładnie pisać..

      Usuń
  10. Chyba to coś dla nas! Dzięki!

    OdpowiedzUsuń
  11. Super! Bardzo przydatne urządzenie :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Niestety nie posiadam takiego urządzenia. Pewnie jest przydatne, ale póki co radzimy sobie bez niego :)

    OdpowiedzUsuń
  13. wow. świetna sprawa, u nas właśnie panuje choróbsko i nie mogę go wypedzić.

    OdpowiedzUsuń
  14. Takie urządzenie dwa w jednym wydaje się być doskonałym rozwiązaniem :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ciekawy artykuł. Gdybym miała kupić to tylko ten 2w1

    OdpowiedzUsuń
  16. Jakoś nie przepadam za tego typu wynalazkami, jednak gdybym miał wybierać to tylko i wyłącznie 2w1.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. My zdecydowaliśmy się na jonizator i muszę przyznać, że powietrze w domu pachnie świeżością a w okresie zimowym dzieci mniej kaszlą.

      Usuń
    2. Michał Żołyński te urządzenia są naprawdę bardzo pomocne, np w hotelach :-)

      Usuń
    3. Male Sowy Jonizator redukuje jony dodatnie , które nam szkodzą...Wszystkie elektorniczne urządzenia, telewizor, telefon , komputer i jonizowanie wytwarzają te niewłaściwe jony , a jonizator likwiduje.

      Usuń
  17. Mnie zawsze zastanawia czy takie urządzenia nie wpływają jakoś negatywnie na to co wdychamy przy długim stosowaniu??

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie rozumiem pytania, urządzenie właśnie likwiduje to co negatywne w naszym otoczeniu i oddychasz świeżym powietrzem. W przyrodzie na powietrzu ten proces ciągle zachodzi, np po burzy masz ozonowane powietrze.

      Usuń
  18. W sumie nie wiedziałam, że można przedobrzyć z ozonowaniem. Zawsze lubię zapach ozonu po burzy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Co innego w przyrodzie a co innego sztuczny i produkowany przez urządzenie.

      Usuń
  19. Osobiście uważam, że jeśli chodzi o ozonowanie to najlepiej jest w tej kwestii korzystać z doświadczonych i profesjonalnych firm. Na przykład u nas w biurze ozonowanie wykonywała ostatnio firma Airozone i jak najbardziej jest czuć różnice z przed i po. Wam także polecam właśnie takie rozwiązanie

    OdpowiedzUsuń
  20. Zapachy równie dobrze usuwają neutralizatory, te z sieci https://neutralizatoryzapachu.pl/ i co ważne one ich nie maskują tylko całkowicie redukują, ten zapach już nie wróci. I cena w porządku jest,jak ma się zwierzęta w domu to super sprawa.

    OdpowiedzUsuń
  21. Warto też wspomnieć o ozonowaniu pomieszczeń. To świetny sposób na pozbycie się nieprzyjemnych zapachów czy walkę z roztoczami. My na bieżąco korzystamy z usług Airozone - polecam wam zainteresować się ich ofertą, tym bardziej że ceny nie są wygórowane.

    OdpowiedzUsuń
  22. Ozonowanie bardzo często jest potrzebne, jeśli np. mamy w domu grzyba lub pleśń. Powinniście rozejrzeć się za takimi usługami, jeśli jest potrzeba. A jeśli potrzebujecie jakiegoś sprawdzonego kontaktu, to ja ze swojej strony polecam https://optimal-osuszanie.pl/ To firma osuszająca z Warszawy.

    OdpowiedzUsuń
  23. Ozonowanie też dobra opcja oczywiście. Tu trzeba postawić na porządny ozonator. Na stronie https://ozonatory.eu znajdziecie taki sprzęt.

    OdpowiedzUsuń
  24. Dlaczego ja tu trafiłem dopiero dziś... Gdybym tylko wiedział, że można samemu zrobić kompleksową dezynfekcję, nie wydawałbym fortuny na profesjonalistów. W związku z trwającą epidemią potrzebowałem przeprowadzić ozonowanie w mojej firmie. Wiecie, przezorny zawsze ubezpieczony. Sięgnąłem więc po fachowców, robota sprawnie i dobrze wykonana. Na przyszłość jednak wyposażę się w takie urządzonko!

    OdpowiedzUsuń
  25. Ozonatory to bardzo dobre urządzenia. Pomagają nam zabić wszelkie wirusy, bakterie oraz grzyby z naszego otoczenia. Równie dobre są oczyszczacze powietrza, które skutecznie oczyszczają powietrze wokół nas którym oddychamy. Warto zainwestować w te urządzenia

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...